2.10K viewsRazmišljanja
0
0 Comments

Dopisnica iz Moskve ima od ruskega režima plačano stanovanje v Moskvi zato da poroča kakor Putinu paše za RTV.

T-2 je odpovedal planetu TV predvajanje in tako so vsi na T-2 onemogočeni gledati Planet TV.

17 zaposlenih na RTV je dobilo odločbe za 80 % plače in da so doma ob enem pa s karticami prepovedan vstop v hišo RTV.

RTV ima preko 300 vodij in preko 150 urednikov – bolje plačani in oni ki komandirajo novinarjem.

Večer je moral zapustiti večno stavbo večera pa novinarji samo jamrajo.

Milijone je vlada dala na RTV ker so pri 2.400 zaposlenih v milijonski izgubi. Vojakov in Slovenia manj kot je zaposlenih na RTV.

Za TV prenose športa potroši RTV na leto preko 8 milijonov.

Zdaj bodo povečali naročnino RTV. Od 4 direktorjev na RTV je 1 že odstopil.

Za piškavih 4.000 funtov stroška pri 120 milijonskim proračunu RTV so odpovedali dopisnico iz Londona, medtem ko dopisnica iz Moskve za mnogo večji strošek ostaja v putinovem režimu v Moskvi.

0

Ko vodstvo RTV:

– da 15-tim odločbe za 80% plače, jih s tem obvešča da mu je želja da jih odpusti
– odpusti 15 jansistov
– napiše jim odločbe v stilu inšpektorice za odvzem krav
– odpuščenim blokira kartice za vstop pisarno da vzamejo osebne stvari iz predalov v mizi
– itd

potem vemo da je na RTV stalinizem.

You are viewing 1 out of 11 answers, click here to view all answers.
Facebook
X (Twitter)
LinkedIn